کاربردهای مختلف چسب حرارتی تفنگی

چسب حرارتی

کاربردهای مختلف چسب حرارتی

چسب حرارتی تفنگی  همانطور که از نامش پیداست،چسبی است به شکل جامد و لوله ای شکل که در یک دستگاه به نام تفنگ چسب حرارتی قرار می گیرد،و به وسیله حرارت ایجاد شده در دستگاه،به مایع تبدیل می شود.به همین دلیل به آن چسب تفنگی نیز گفته می شود.

چسب حرارتی سریعا بعد از خروج از سری تفنگ چسب و رسیدن به سطح سرد و خشک می شود.چسب های حرارتی قابلیت چسباندن چوب،پلاستیک،کاغذ،سرامیک،شیشه،سنگ،پارچه،فلزو… را دارند.

چسب حرارتی تفنگی

چسب حرارتی تفنگی

کاربرد های چسب حریارتی :

  • چسب حرارتی برای آب بندی و درزگیری نیز به کار می رود.در ماکت سازی و مدل سازی نیز می تواند بسیار کاربردی باشد.چسب حرارتی این قابلیت را دارد تا یک اتصال محکم و بی نقص را برای کاربر ایجاد کند و در عین حال برای جداشدن نیز بدون دردسر و آسیب رساندن به سطح این کار انجام می شود.
  • برای جلوگیری از سر خوردن و حرکت قالیچه،فرش،پادری و… می توانید در دو سمت آن ها کمی چسب حریارتی بزنید و آن ها را ثابت نگه دارید.
چسب حرارتی تفنگی

چسب حرارتی تفنگی

  • برای علامت گذاری روی سطوح برای برش و یا طرح مورد نظر می توانید به جای خودکار یا ماژیک که دردسر پاک کردن دارد،از چسب حرارتی استفاده کنید.
  • شما می توانید روی سطوح شیشه ای،فلزی یا چوبی مختلف،طرح خاص و مورد نظر خود را روی سطح به وسیله چسب حرارتی بکشید و بعد از خشک شدن می توانید با رنگ اکرلیک و یا گاها اسپری رنگ آن ها را رنگ آمیزی کنید.
ایده چسب حرارتی تفنگی

ایده چسب حرارتی تفنگی

  • برای کوچک کردن سایز انگشتر نیز می توانید یک لایه نازک را روی لبه داخلی آن بکشید.
  • ازچسب حرارتی به عنوان ضربه گیر در کمد و کابینت نیز می توان استفاده کرد.

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد چسب حرارتی تفنگی میتوانید با مشاورین  دکتر چسب در ارتباط

باشید و یا اینستاگرام ما را دنبال کنین.

https://www.instagram.com/p/CaIeRzWNvTh/?igshid=YmMyMTA2M2Y

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟